Question Who's Online | Find Members | Private Messages
Questions
Quizzes
Articles
My Journal
Forums
Answer Questions | Question Comments | My Questions | Favorites | +Add Question
LATEST
POPULAR PRIORITY RANDOM

All | Games | Funny | Entertainment | Quizzes | Weird | Tech | People | Arts/Lit | News | Science | Sports | Places | Misc

2,810 hits Rate me! Share Favorite | Flag 16 years ago by kyle_86

Do you own a G-string or Thong?


Put This Question on Your Page (MySpace, Livejournal, Blog, etc)
[Preview] EMBED CODE:


Prev 1 2 3 4 Next (showing 1-25 of 79)

Bottom Last Post

16 yrs ago, 3 mos ago - Thursday 6/23/05 - 11:54:46 AM EST (GMT-5)
Yes. I do, I have about 10 of them.
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 12:42:11 PM EST (GMT-5)
Nopers. I do not.
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 12:42:29 PM EST (GMT-5)
Yes but it's not mine, per se.
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 12:43:28 PM EST (GMT-5)
yeah, i dont like my underwear line to show
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 8:48:46 PM EST (GMT-5)
i'll be wearing one for dance
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 8:50:16 PM EST (GMT-5)
Yep, several.
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 9:08:17 PM EST (GMT-5)
I have thong underwear, thats about it.
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 9:10:07 PM EST (GMT-5)
yes - many
16 yrs ago, 3 mos ago - Friday 6/24/05 - 9:11:08 PM EST (GMT-5)
Several thongs, hmmm, and I guess a g-string too.
16 yrs ago, 2 mos ago - Sunday 6/26/05 - 9:30:52 PM EST (GMT-5)
I don't like thongs so I don't wear them...the strings are too thick. So all I wear are boy briefs and g-strings.
16 yrs ago, 2 mos ago - Monday 6/27/05 - 6:19:41 PM EST (GMT-5)
Not me.
I don't like my undies to go between my cheeks.
16 yrs ago, 2 mos ago - Monday 6/27/05 - 6:20:44 PM EST (GMT-5)
I wear bikini bottoms. Only.
16 yrs ago, 2 mos ago - Tuesday 7/5/05 - 9:07:01 PM EST (GMT-5)
Yes plenty. I thought it would be like a permanent wedgie... but it's actually comfy to me! Kind of like you don't have to worry about a wedgie. The most comfy though is boxers.
16 yrs ago, 2 mos ago - Tuesday 7/5/05 - 9:19:10 PM EST (GMT-5)
Plenty of them. Those and boyshorts are superior to all other forms of panties.
16 yrs ago, 2 mos ago - Wednesday 7/6/05 - 9:18:17 PM EST (GMT-5)
Something TOLD me a guy asked this question... -.-
16 yrs ago, 2 mos ago - Wednesday 7/6/05 - 9:21:34 PM EST (GMT-5)
Maybe the fact that it was submitted by one kyle_86?
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:08:45 PM EST (GMT-5)
yep tons...
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:18:13 PM EST (GMT-5)
Nope, nor will I ever.
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:20:15 PM EST (GMT-5)
Gross, no. But my mom has offered me her old ones. I just don't like strings up my arse.
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:28:02 PM EST (GMT-5)
Gross? oh my god pleaseeeeee
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:30:30 PM EST (GMT-5)
Yeah. My mum hates it when I buy them though. She says it's like giving yourself a permenant wedgie, haha.
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:34:10 PM EST (GMT-5)
On 7/14/2005 9:28:03 PM phuckers wrote:
Gross? oh my god pleaseeeeee

Not like it's promiscuous trollopty or anything, just I hate the idea of something going up my arse.

16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:40:00 PM EST (GMT-5)
well technically it doesn't go up your ass unless you start poking it in lol
16 yrs ago, 2 mos ago - Thursday 7/14/05 - 9:50:38 PM EST (GMT-5)
I have a lot of things and a g-string or two but I don't wear them anymore.
16 yrs ago, 2 mos ago - Monday 7/18/05 - 1:18:13 PM EST (GMT-5)
yeah i have alot...i love em plus i don't like my underwair line showing...

Prev 1 2 3 4 Next (showing 1-25 of 79)



You need to be logged in to post a reply

New to YT? Create a Free Account ~ Have an Account? Log In

Top



10 Most Popular Questions Today
1 How do you pronounce ``Dawn``?

2 Are you currently menstruating?

3 Is there a good story behind your avy?

4 Is it fair that this woman got away with purposefully miscarrying her two babies?

5 Would you volunteer to be hypnotized on TV?

6 Do you use all of your vacation days every year?

7 Do you have a NalgeneĀ® bottle?

8 Do you live in a home that has been owned by your family for multiple generations?

9 Is there life after love?

10 If you had a genetic disease, would you reproduce?

More Questions
 
Edit